11 תשובות
לא
לא
אין
כן
לב לבן זה לחג
לב ורוד וסגול זה סתם בשביל להיות נחמדה
לב אדום זה באמת אהבה
וזהו זה מה שאני משתמשת בהם
לב לבן זה לחג
לב ורוד וסגול זה סתם בשביל להיות נחמדה
לב אדום זה באמת אהבה
וזהו זה מה שאני משתמשת בהם
לב אדום- אהבה
לב לבן- לב ידידותי כזה
לב וורוד- לב ששולחים למניקוריסטיות
לב לבן- לב ידידותי כזה
לב וורוד- לב ששולחים למניקוריסטיות
לא
ברור?
אדום- ממש אוהב, אפילו נותן רמז לתחושות
סגול- זה כמו להגיד i like במקום i love, למשל אם אני מעריכה משהו אז אני אעשה את זה, אבל זה בגדר הערכה ולא ממש עפה על הרעיון אבל זורמת
תכלת- שזה מוד רגוע ורוצים לפזר אהבת חינם
לבן- כשאוהבים אסתטיקה, נניח יש משהו אסתטי? אז לב לבן
שחור- כשזה אוהבים משהו במוד אופל
ורודים- כשיש מוד girlie כזה
צהוב וירוק או כחול כהה- זה כאלו בחוץ, זה לייבש למישהו את התחת, לרוב זה כשמרגישים לא נעים ממישהו אבל סתם לא רוצים לצאת מגעוליות
אדום- ממש אוהב, אפילו נותן רמז לתחושות
סגול- זה כמו להגיד i like במקום i love, למשל אם אני מעריכה משהו אז אני אעשה את זה, אבל זה בגדר הערכה ולא ממש עפה על הרעיון אבל זורמת
תכלת- שזה מוד רגוע ורוצים לפזר אהבת חינם
לבן- כשאוהבים אסתטיקה, נניח יש משהו אסתטי? אז לב לבן
שחור- כשזה אוהבים משהו במוד אופל
ורודים- כשיש מוד girlie כזה
צהוב וירוק או כחול כהה- זה כאלו בחוץ, זה לייבש למישהו את התחת, לרוב זה כשמרגישים לא נעים ממישהו אבל סתם לא רוצים לצאת מגעוליות
שואל השאלה:
התכתבו כזה והיא שלחה לי לילה טוב עם לב לבן
התכתבו כזה והיא שלחה לי לילה טוב עם לב לבן
אנונימי
אזז
א. סיכוי סביר שהיא במוד אסתטי ואופריה כזה והיא רוצה להיות נחמדה
ב. הסתברות מואד מאוד גדולה שסביר להניח שהיא לא שם עדיין מבחינה רגשית
א. סיכוי סביר שהיא במוד אסתטי ואופריה כזה והיא רוצה להיות נחמדה
ב. הסתברות מואד מאוד גדולה שסביר להניח שהיא לא שם עדיין מבחינה רגשית
כן
לב אדום- אהבה
לב סגול- לב ידידותי כזה
לב ורוד- זה כזה מוד נשי
שחור- דיכאון
תכלת- רגוע
לב אדום- אהבה
לב סגול- לב ידידותי כזה
לב ורוד- זה כזה מוד נשי
שחור- דיכאון
תכלת- רגוע
מה זה החרטא הזה אין לצבעים שום משמעות די לבלבל אנשים
באותו הנושא: