8 תשובות
לא.
כי יבקשו ממך תז.
לא, לא יקבלו אותך
אני בספק אם יסכימו בגילך אבל תנסי מה רע
יכול לצאת מזה טוב! תנסי הכי גרוע תקבלי לא
שואל השאלה:
^^^^יש לי תז אבל כן עדיין אני לא 16
אנונימית
דיני העבודה מחמירים מאוד בגילך. אפשר למצוא עבודת אבל ממש בודדות
שואל השאלה:
באסה , טוב תודה
אנונימית
תנסי מקסימום יגידו לא
_M1
התחברות ל