8 תשובות
לא.
כי יבקשו ממך תז.
כי יבקשו ממך תז.
לא, לא יקבלו אותך
אני בספק אם יסכימו בגילך אבל תנסי מה רע
יכול לצאת מזה טוב! תנסי הכי גרוע תקבלי לא
שואל השאלה:
^^^^יש לי תז אבל כן עדיין אני לא 16
^^^^יש לי תז אבל כן עדיין אני לא 16
אנונימית
דיני העבודה מחמירים מאוד בגילך. אפשר למצוא עבודת אבל ממש בודדות
שואל השאלה:
באסה , טוב תודה
באסה , טוב תודה
אנונימית
תנסי מקסימום יגידו לא
באותו הנושא: