6 תשובות
בתכלס או שתדברי שם עם המנהל שאת רוצה יותר משמרות או שכבר החלטה שלך מה ובקשר ללחזור בערב הם חייבים לשלם לך נסיעות אין דבר כזה שלא
שואל השאלה:
הם משלמים נסיעות אבל נגיד אחותי עבדה בחנות אחרת בקניון והיא אמרה שלה היו הסעות בחזרה הביתה בלילה יעני החזירו אותה
הם משלמים נסיעות אבל נגיד אחותי עבדה בחנות אחרת בקניון והיא אמרה שלה היו הסעות בחזרה הביתה בלילה יעני החזירו אותה
אנונימית
תנסי לבקש אבל תהיי בטוחה שאת זה לא במאה אחוז תקבלי אם זה ככ מפריע לך למרות שכיף לך בעבודה ויש אווירה אז תעזבי אל תסבלי שם
שואל השאלה:
אני לא סובלת שם, הקטע של ההסעות לא מפריע לי וגם הקטע של המספר משמרות לא כזה מפריע אבל אחותי ממש רוצה שאני אעבוד הרבה החופש כדי שאוכל להרוויח כסף טוב. ובעיקרון אני גם רוצה הרבה כסף וזה אבל בתכלס טוב לי שם והקטע של הכסף לא לחוץ לי. אני גם משלבת שיעורי נהיגה אז אני לא רוצה כל יום משמרת. בקיצור טוב לי שם אבל אני יודעת שהמשפחה שלי תדחוף אותי ללכת לחנות האחרת. גם ללכת לריאיון עבודה הזה מרגיש לי בגידה חחח די אין לי כוח
אני לא סובלת שם, הקטע של ההסעות לא מפריע לי וגם הקטע של המספר משמרות לא כזה מפריע אבל אחותי ממש רוצה שאני אעבוד הרבה החופש כדי שאוכל להרוויח כסף טוב. ובעיקרון אני גם רוצה הרבה כסף וזה אבל בתכלס טוב לי שם והקטע של הכסף לא לחוץ לי. אני גם משלבת שיעורי נהיגה אז אני לא רוצה כל יום משמרת. בקיצור טוב לי שם אבל אני יודעת שהמשפחה שלי תדחוף אותי ללכת לחנות האחרת. גם ללכת לריאיון עבודה הזה מרגיש לי בגידה חחח די אין לי כוח
אנונימית
כל עוד טוב לך שם אין לך מה ללכת לראיון עבודה אחר תעשי מה שטוב לך לא לאחרים עדיין אפ את רוצה יותר משמרות תדברי עם המנהל שם
שואל השאלה:
טוב תודה רבה 3>>
טוב תודה רבה 3>>
אנונימית
באותו הנושא: