3 תשובות
תתחילי לעבוד עכשיו השנה עוד שניה נגמרת גם ככה עדיף להתחיל לצבור ניסיון יהיה לך יותר קל אחכ
תקשיבי אנחנו כל כך מאוחר ב-יב' שלי נגיד נשארו שתי בגרויות. לא יודעת מה איתך אני הייתי מתה לעבודה עכשיו.
עדיף לך מעכשיו כי בחופש כולם כבר תופסים מקומות עבודה אז עדיף לך כבר מעכשיו וגם את כיתה יב אנחנו בסוף השנה אז תתחילי עכשיו
באותו הנושא: