2 תשובות
איזה כיףף
מחר משלמת על היתר נהיגה, ביטוח, קונה שלט נהג חדש או מקבלת מהמורה ויאללה נתראה בכבישים
מזל טובב את צריכה למלא טופס שיפתח מחר(שהמורה שלך אמור לשלוח לך) ואז את יכולה לנהוג. רק תורידי את הטופס שתקבלי לטלפון
התחברות ל