12 תשובות
מזל טוב אני זוכר אותך מבשאלה שהיית לחוצב לטסט וכל הכבטד עברת אותו ובנוגע לשאלה ביום שאחרי (שזה היום)
שואל השאלה:
אופ זה עדיין לא נותן לי להנפיק את היתר הנהיגה
עברתי אתמול
אנונימית
חח זאת את מהשאלה אתמול?? את יכולה כבר היום להדפיס
שואל השאלה:
אבל זה לא נותן לי להיכנס
אנונימית
מה זה אומר
שואל השאלה:
בקישור ששלחו לי אני מכניסה את הפרטי זיהוי שלי וזה אומר שאין לי מה לשלם
ולא נותן לי להתקדם להיתר נהיגה
אנונימית
תחכי לצהריים אולי
יום אחרי
אללהה תתחדשיי
שואל השאלה:
הצלחתי יש
אנונימית
תתחדשי ! את פאקינג נהגת