3 תשובות
שמחה בשבילך.
לי היה סיפור ממש עם זה.
תפנה אליהם אחרי ששילמת אגרה.
לי היה סיפור ממש עם זה.
תפנה אליהם אחרי ששילמת אגרה.
יומיים בערך
אתה צריך לשלם ורק ממחר
באותו הנושא: