34 תשובות
יצאת אלוף
אנונימית
יצאת בסדר
אנונימית
חח יצאת בסדר
אבל למה הנחת מראש שהוא לא עשה צבא? רק בגלל שהוא חרדי?
אבל למה הנחת מראש שהוא לא עשה צבא? רק בגלל שהוא חרדי?
יצאת בסדר גמור, אמרת לא והוא המשיך לנסות אז למה הוא ציפה
שואל השאלה:
היה לו שלט ליד "נמות ולא נתגייס" אז חשבתי שהוא לא התגייס... היגיון בריא יש לי
היה לו שלט ליד "נמות ולא נתגייס" אז חשבתי שהוא לא התגייס... היגיון בריא יש לי
אנונימי
סתם שתדע שהרבה חבדניקים עושים צבא
חלקם לא כמובן
אבל אני יכול להבין אותך ואני יכול להבין אותו
חלקם לא כמובן
אבל אני יכול להבין אותך ואני יכול להבין אותו
כן כן חזק שלך
אהה הבנתי^^
אז כן יצאת בסדר לגמרי
אז כן יצאת בסדר לגמרי
יצאת לא בסדר
מאיפה לך שהוא לא עשה צבא? אולי הוא עשה
יכול להיות שיצאת לא טוב
מאיפה לך שהוא לא עשה צבא? אולי הוא עשה
יכול להיות שיצאת לא טוב
.
^6 עם השלט הזה, הייתי מגיבה יותר גרוע ממך
שואל השאלה:
^^היה לידו שלט נמוך ולא נתגייס אז כנראה שהוא לא עשה צבא
^^היה לידו שלט נמוך ולא נתגייס אז כנראה שהוא לא עשה צבא
אנונימי
שואל השאלה:
נמות*
נמות*
אנונימי
אתה לא בסדר.
אין שום בעיה עם איך שיצאת
בעיקר אחרי שהוא המשיך לשכנע אותך
בעיקר אחרי שהוא המשיך לשכנע אותך
שואל השאלה:
בעיקרון גם שאל אותי למה אני לא חוזר בתשובה ולמה אני לא רוצה להניח והאם אני שומר כשרות
בעיקרון גם שאל אותי למה אני לא חוזר בתשובה ולמה אני לא רוצה להניח והאם אני שומר כשרות
אנונימי
יצאת מצויין כל הכבוד
מעולה כמו שצריך
^^^מה זה עניינו בכלל. במקומך הייתי אומרת שהוא מוזמן לטפל קודם בעצמו לפני שהוא מסתכל על אחרים, ושישיבות הן לא סיבה מוצדקת להיות עלוקה שלא רק שלא עוזרת אלא גם מפריעה לאחרים.
יצאת יותר ממצוין
יצאת יותר ממצוין
שואל השאלה:
dcc את גורמת לי להיות גאה בעצמי חח
dcc את גורמת לי להיות גאה בעצמי חח
אנונימי
^תהיה גאה בעצמך חח
אנחנו לא יכולים לשנות את החלטות הממשלה אבל אפשר לעשות שינוי בתפיסה שלנו כלפיהם כעם
אנחנו לא יכולים לשנות את החלטות הממשלה אבל אפשר לעשות שינוי בתפיסה שלנו כלפיהם כעם
הוא לא חרדי הוא חבדניק. וחבדניקים מתגייסים.
לא יצאת בסדר יצאת גזען
לא יצאת בסדר יצאת גזען
^הוא אמר כבר כמה פעמים שהיה לידו שלט של "נמות ולא נתגייס"
ולשאלה שלך יצאת מעולה כל הכבוד
ולשאלה שלך יצאת מעולה כל הכבוד
אנונימית
יצאת גבר.
שמע אחי אני פשוט אומר להם שכבר הנחתי היום ואם הם ממש מציקים אני אומר לו שאני מוסלמי ומתחיל לקלל אותו בערבית
^^^זה שהיה לידו שלט האם השלט היה שייך לו?
שואל השאלה:
כן הוא החזיק את השלט
כן הוא החזיק את השלט
אנונימי
^אה. אז זה כבר סיפור אחר, תגובה שייכת
לא חושבת שזה היה סבבה אתה לא באמת יודע כמה ואיך הוא תרם למדינה וגם זה עוקצני וחבל זה מאריך את המתיחות עוד יותר בין שתי העולמות
זה מובן למה אמרת את זה אבל אין קשר בין הצבא לזה שתניח תפילין, זה בינך לבין אלוהים
בתור הייטר של חרדים שלא מתגייסים ואדם שמגדיר את עצמו דתי, לא
כי יש חרדים שמתגייסים ולא בסדר להכליל
הייתי שואל אותו אם הוא התגייס\מתגייס ואם התשובה היתה לא- הייתי אומר את זה
עריכה: אוקיי הבנתי שהוא אחד מ"נמות ולא נתגייס" אז כן מצדיק אותך
כי יש חרדים שמתגייסים ולא בסדר להכליל
הייתי שואל אותו אם הוא התגייס\מתגייס ואם התשובה היתה לא- הייתי אומר את זה
עריכה: אוקיי הבנתי שהוא אחד מ"נמות ולא נתגייס" אז כן מצדיק אותך
יצאת מלך!!!!!!
מלך
סבבה לגמרי
באותו הנושא: