התחברות הרשמה

זה היה מעליב אתכם? כנסו

אם חברה שאלה אותי מה קורה ועניתי לה ואמרתי שאולי נדבר היום בשיחת טלפון כי הרבה זמן לא דיברנו ואני באמת רוצה לדבר איתה פשוט הייתי עסוקה לפני ועכשיו מאוחר ואני עייפה. זה בסדר בעיניכם להתקשר מחר? הייתם נעלבים? מה הייתם עושים?
7 ביוני 2022, 21:02
עצותחוות דעתמצב רוחידידות    
4 תשובות
קצת תקדישי לה כמה דקות
א
אסטרונאוטית
לדעתי תכתבי לה שאת עייפה ושתדברו מחר..
היא תבין וזה לא ייפגע בה
ב
ביסלי פאלפל
זה בסדר
ש
שבוע טוב לכולם
אני בהחלט הייתי נעלבת
h
hipopotam is taim
באותו הנושא:
אני ילדה גבוה ואמרו לי שבנים מעדיפים בנות נמוכות וזה ממש מעליב כנסו...
בנים כנסו אני צריך אתכם
בוא נראה אתכם אמיצים כנסו לוואטצפ ותכתבו את הדבר האחרון ששלחו לכם
כשמסננים אתכם פה זה מעליב אתכם?
מעניין לי לדעת עד כמה זה הצחיק אתכם חח כנסו
אני צריכה אתכם, כנסו
להטהבים זה מעליב אתכם או שזה מצחיק אתכם?
זה הגיוני שזה ממש מעליב אותי?כנסו
בנים מעליב אתכם אם מישהי קוראת לכם חמוד או אומרת לכם שהיא אוהבת אתכם כמו אח?
אני באמת לא מבינה אתכם בנים. (כנסו)
עד כמה זה אמור להיות מעליב שהחברה הכי טובה שלי לשעבר כנסו