4 תשובות
קצת תקדישי לה כמה דקות
לדעתי תכתבי לה שאת עייפה ושתדברו מחר..
היא תבין וזה לא ייפגע בה
היא תבין וזה לא ייפגע בה
זה בסדר
אני בהחלט הייתי נעלבת
באותו הנושא: