6 תשובות
שואל השאלה:
חיימשלי את אפילו לט יודעת מה קרה וזה לא פעם ראשונה אז אל תגידי לי שאני מגזימה כי אנחנו חברות שנתיים והיא זרקהאןתי בשבילה
חיימשלי את אפילו לט יודעת מה קרה וזה לא פעם ראשונה אז אל תגידי לי שאני מגזימה כי אנחנו חברות שנתיים והיא זרקהאןתי בשבילה
א כל איל את מצפה שאני אבין מה קרה אם את לא אומרת מה קרה?
ב כל "זרקה אותי"??? אחותי היא כולה נפגשה איתה מה יש לך את מתנהגת כמו ילדה
ב כל "זרקה אותי"??? אחותי היא כולה נפגשה איתה מה יש לך את מתנהגת כמו ילדה
כנראה שהיא חסרה לך וזה בסדר גמור כי זה צריך להיות ככה
אם את מרגישה שהיא ממש "החליפה" אותך בה תדברי איתה על זה , אם היא תגיד לך שהיא תנסה להתחשב בהרגשה שלך אז מעולה ואם לא אולי כדאי לקחת צעד אחורה
אם את מרגישה שהיא ממש "החליפה" אותך בה תדברי איתה על זה , אם היא תגיד לך שהיא תנסה להתחשב בהרגשה שלך אז מעולה ואם לא אולי כדאי לקחת צעד אחורה
את ממש מגזימה אז הן נפגשו מה קרה זו גם פגישה ראשונה שלהן, אם את ככה מתנהגת כנראה את מציקה ומגיע לך
אנונימית
וואלה הייתי מנתקת קשר,
ובחיים לא להכיר בין חברות.
ובחיים לא להכיר בין חברות.
די מעליב
באותו הנושא: