2 תשובות
יש חרטה?
להשלים ולעבור הלאה
להשתדל להבא
יהדות זה לא להלכות על החטא כל חיינו
אלא להשתפר וללמוד ולהחכים ולעמוד בניסיונות
וכשלא מצליחים
לקום ולהתחיל מחדש
זה יהודי
איזה מבאס זה עצם העיקרון במיוחד כשזה מגיע מחברים שהם לא מכבדים את הערכים שלך ומנסים לגרום לך לעשות דברים שלא תהיה שלם איתם בהמשך מצטערת שחווית את הלחץ החברתי הזה
התחברות ל