14 תשובות
לצום בכיפור
תנדלי
שואל השאלה:
אני צמה בכיפור תמיד
אני צמה בכיפור תמיד
אנונימית
לבקש סליחה מה' ואל תעשי את הדברים האלה יותר
אז את בסדר אלא אם הדבר שעשית פגע בחברים שלך או באנשים אחרים ואם כן את צריכה שהם יסלחו לך
שואל השאלה:
לא זה לא פגע באף אחד אבל אם זה יתגלה יתאכזבו ממני ואני מרגישה שפגעתי בה"
לא זה לא פגע באף אחד אבל אם זה יתגלה יתאכזבו ממני ואני מרגישה שפגעתי בה"
אנונימית
תתחזקי במשהו תקבלי על עצמך איזה קבלה
אלוהים אוהב אותך הוא יסלח אם ממש תתחרטי
שואל השאלה:
איזה קבלות אני יכולה לקחת ?
איזה קבלות אני יכולה לקחת ?
אנונימית
אני יודע...
אולי כמה פרקי תהילים כל יום אולי בצניעות אולי לעשות כל יום משהו טוב למישהו אחר אולי להתפלל יותר בכוונה אולי אשר יצר מתוך הכתב יש הרבה רעיונות
מה שאת מרגישה שהכי יעזור לך להתקרב לה'
אולי כמה פרקי תהילים כל יום אולי בצניעות אולי לעשות כל יום משהו טוב למישהו אחר אולי להתפלל יותר בכוונה אולי אשר יצר מתוך הכתב יש הרבה רעיונות
מה שאת מרגישה שהכי יעזור לך להתקרב לה'
מותר לחזור בתשובה בכל עת. אפשר על ידי תפילה והקפדה על מצוות.
יש תהליך תשובה, להתוודות שחטאת, להתחרט, לקחת על עצמך לא לעשות את זה יותר, ולהשתדל
וידוי, עזיבת החטא וקבלה לעתיד
הממ אם את מתביישת לדבר על זה כאן את יכולה לפנות אליי בפרטי לנסות לברר מה אפשר לעשות בשביל לחזור בתשובה,,,
פשוט די קשה לעזור כשאני לא יודעת על מה מדובר
פשוט די קשה לעזור כשאני לא יודעת על מה מדובר