אני התחלתי ללמוד לנגן על גיטרה יחסית לא מזמן, אני כן למדתי כבר את האקורדים הבסיסיים ויש כבר 2 שירים שאני יכולה לנגן. הבעיה היא שנגיד אם יש בשיר קטע שבהם לא מנגנים אקורדים אלא כל מיתר בנפרד - אני חופפת ולא עושה אותו בנתיים.. זה בסדר? כאילו נגיד זה בדרך כלל קורה בפתיחה של השיר אז אני פשוט עוברת ללמוד את האקורדים ומתחילה לנגן מהם וזה. אני כן מתכוונת ללמוד לעשות את זה אבל יותר מאוחר ואני לא יודעת מתי זה בסדר ומתי לא. לבנתיים זה מרגיש קשה מדי. דעתכם בנושא? זה בסדר מה שאני עושה או שזה לא נחשב ללמוד את השיר עד הסוף? זה נחשב לגיטימי?