18 תשובות
תביאי שירים בעברית שבאלך לנגן אני אמצא לך
וכל השירים בעברית שאני רוצה לנגן אני מבקשת מהמפורסם הספציפי באינסטוש
נגיד יוני בלוך
וכל השירים בעברית שאני רוצה לנגן אני מבקשת מהמפורסם הספציפי באינסטוש
נגיד יוני בלוך
שואל השאלה:
חח רגע, אז הם פשוט עונים לך? נגיד ולא יודעת.. תבקשי מאביב גפן.. הוא יענה?
חח רגע, אז הם פשוט עונים לך? נגיד ולא יודעת.. תבקשי מאביב גפן.. הוא יענה?
אנונימית
יש מלא בעברית תחפשי בגוגל אקורדים
מוצא אותם באתר songsterr ובעוד אתרים. למצוא tabs לשירים בעברית יכלה להיות משימה לא קלה בחלק מהמקרים. דרך טובה ויעילה ללמוד [מעבר לאתר tabs4u שמספק אותם לשירים בעברית] היא למצוא סרטון של אנשים שמנגנים את השיר, להוריד את מהירות הסרטון ולזהות את המיקומים של הסריגים והמיתרים מהסרטון וגם לפי השמיעה. זה יעזור לך בהתקדמות לא רק בלמידה של השיר הספציפי גם כשאת לא מודעת לזה וישפר את היצירתיות שלך ואת יכולות האילתור שלך בגיטרה
אם לא תמצאי צריך ללמוד להוציא אותם משמיעה
שמעי אני לרוב לא מנגנת שירים בעברית אבל הרוב זה יוני בלוך,אלון עדר,היהודים
והם בדר"כ עונים
והם בדר"כ עונים
הרוב לא יענו לך באינסטגרם
איזה שיר את רוצה לנגן
שואל השאלה:
אעע עודד, כן צודק. אני מנסה אבל אין לי סבלנות ליותר מחצי דקה בדרכ
ואין לי אינסטגרם
אעע עודד, כן צודק. אני מנסה אבל אין לי סבלנות ליותר מחצי דקה בדרכ
ואין לי אינסטגרם
אנונימית
שואל השאלה:
כרגע אני רוצה את אילנה, אביב גפן. אבל זה באמת קורה לי עם המון שירים. גם באנגלית אגב זה לא 100 אבל זה טוב בהרבה. כאילו, זה פשוט נשמע לי לא נכון, שיש משהו שלא עובד (וזאת לא הנגינה שלי ח אלה האקורדים)
כרגע אני רוצה את אילנה, אביב גפן. אבל זה באמת קורה לי עם המון שירים. גם באנגלית אגב זה לא 100 אבל זה טוב בהרבה. כאילו, זה פשוט נשמע לי לא נכון, שיש משהו שלא עובד (וזאת לא הנגינה שלי ח אלה האקורדים)
אנונימית
תנסי את אלה
שואל השאלה:
come on :)
אבל תודה על העזרה
come on :)
אבל תודה על העזרה
אנונימית
גם לי לא הייתה סבלנות לעשות את זה לפני כמה שנים כי זה היה נראה לי כמו טרחה אבל דווקא במקרים האלו כשהייתי מוכרח ללמוד מנגינות שאני כל כך אוהב ולא הייתה לי ברירה אחרי שהפכתי כל אבן באינטרנט, ניסיתי להוציא את המנגינות משמיעה וזה גרם לי להרגיש שאני נמצא בשיא שלי. פתאום התחלתי להתעניין בלהוציא מנגינות משמיעה ולתת להוצאה משמיעה זמן. היום אני עושה את זה בצורה קבועה ולרגע אחד לא מרגיש שזו טרחה. אני יודע כמה זה לא קל, בטח כשעושים את זה בפעם הראשונה
שואל השאלה:
אני אהיה כנה זה נשמע לי בלתי אפשרי במצבי הנוכחי. לפעמים אני מוצאת ריף באופן ממש רנדומלי, ואז זה כזה יאי מגניב, אבל אם אני מחפשת? נע. במיוחד כשאלה אקורדים, ועוד אקורדים פנסיים כאלה. אבל אני אנסה טנקיו :)
אני אהיה כנה זה נשמע לי בלתי אפשרי במצבי הנוכחי. לפעמים אני מוצאת ריף באופן ממש רנדומלי, ואז זה כזה יאי מגניב, אבל אם אני מחפשת? נע. במיוחד כשאלה אקורדים, ועוד אקורדים פנסיים כאלה. אבל אני אנסה טנקיו :)
אנונימית
מה הבעיה עם האקורדים שארתור שלבי שלח?
שואל השאלה:
ההתחלה טובה אבל כשזה מגיע ל"את עוד.." כל הקטע הזה לגמרי נשמע off
ההתחלה טובה אבל כשזה מגיע ל"את עוד.." כל הקטע הזה לגמרי נשמע off
אנונימית
על המילים "את עוד" את לא אמורה לשים אקורד, האקורד מגיע על הפעימה הראשונה במקצב של הבית השני וזה נופל על המילה "צבע", התו של המלודיה בחלק הזה הוא לה והתו הזה נמצא באקורד f#m7, אין סיבה שזה יישמע off
שואל השאלה:
כן זה לא ממש מה שהתכוונתי אליו אבל מגניב
כן זה לא ממש מה שהתכוונתי אליו אבל מגניב
אנונימית