17 תשובות
אני מנגן על קלאסית אבל אענה בכל זאת
למה שלא בכל זאת תקני גיטרה חשמלית יותר טובה יד שניה? אם את כבר מנגנת על גיטרה יכול להיות שכלי לא טוב פשוט יחרפן אותך
למה שלא בכל זאת תקני גיטרה חשמלית יותר טובה יד שניה? אם את כבר מנגנת על גיטרה יכול להיות שכלי לא טוב פשוט יחרפן אותך
שואל השאלה:
האמת שאין לי בעיה לקנות ביד שנייה פשוט רוב הגיטרות שראיתי היו במצב לא טוב וממש יקרות יחסית ליד 2 וגם רציתי צבע מסויים לגיטרה. בכל מקרה, היום הלכתי לבדוק את הגיטרה חשמלית ב450 והיא הייתה ממש טובה וסאונד נקי אז הלכתי עליה! ישישיש
מאמינה שבעזרת השם כשאשתפר יותר בנגינה וארגיש שהגיטרה לא נותנת ביצועים טובים אז אשתדרג ואקנה אחת כמה רמות מעל
האמת שאין לי בעיה לקנות ביד שנייה פשוט רוב הגיטרות שראיתי היו במצב לא טוב וממש יקרות יחסית ליד 2 וגם רציתי צבע מסויים לגיטרה. בכל מקרה, היום הלכתי לבדוק את הגיטרה חשמלית ב450 והיא הייתה ממש טובה וסאונד נקי אז הלכתי עליה! ישישיש
מאמינה שבעזרת השם כשאשתפר יותר בנגינה וארגיש שהגיטרה לא נותנת ביצועים טובים אז אשתדרג ואקנה אחת כמה רמות מעל
אנונימית
כן מצויין.
שואל השאלה:
תודה רבה על המענה מעריכה❤
תודה רבה על המענה מעריכה❤
אנונימית
תתחדשיי^ ממש ככה אני עשיתיי וזה מטורף תראי בביו לשלי קוראים עמוס והיא מושלמתת
שואל השאלה:
חחח תודהה רבהה גם עמוס יפה בטירוףף
חחח תודהה רבהה גם עמוס יפה בטירוףף
אנונימית
תודהה איך קראת לשלךך?
שואל השאלה:
אני כרגע עדיין בחשיבה על שם מאמינה שמחר כבר אחליטט
אני כרגע עדיין בחשיבה על שם מאמינה שמחר כבר אחליטט
אנונימית
שואל השאלה:
כמה זמן אתה מנגן?
כמה זמן אתה מנגן?
אנונימית
דיי בהצלחהה אם את רוצה עצה תסתכלי פשוט על החפץ הכי רגיל בחדר זה בדרך כלל מתלבש מושלם
על גיטרה כמה שנים אבל על חשמלית זה חדש ברמות בשבילי קניתי גם לפני אממ משהו כמו חודשיים^
שואל השאלה:
אהה יפהה שמחה לשמוע תתחדשש
אהה יפהה שמחה לשמוע תתחדשש
אנונימית
שואל השאלה:
יאללה בעזרת השם לשנינו ילך טובב
יאללה בעזרת השם לשנינו ילך טובב
אנונימית
בהצלחהה
שואל השאלה:
תודה רבה גם לך
אתה אחד הנחמדים שתדע לך
תודה רבה גם לך
אתה אחד הנחמדים שתדע לך
אנונימית
תודה רבה לך אבל גם את את ממש מסכימה לקרוא לגיטרה שלך בשם די הרבה איבדו את זה כבר
תנגני איתה באך זה נשמע לי ממש כיף לנגו באך על חשמלית
באותו הנושא: