התחברות
הרשמה
למה עושים חיסון פפילומה בשתי מנות בהפרש של שנה?
אם לא עושים בהפרש של שנה זה משנה?
22 ביוני 2026, 17:47
פפילומה
חיסונים
כיתה ח'
כיתה ז'
תשובה אחת
כנראה חישוב מסויים של חשיפה שניה לאנטיגן
-לא מאמינה בחיסונים-
~קאיסר~
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אחרי שעושים את החיסון פפילומה מתי עושים את המנה השניה? וכמה מנות יש בסך הכל?
חיסון פפילומה מנה שניה כואב?
עשיתי אתמול מנה שניה של חיסון נגד פפילומה בבית ספר וקצת כואב לי, מה לעשות?
פפילומה זה 2 מנות חיסון?
אני עושה מחר חיסון טטנוס וחיסון פפילומה
חיסון טטנוס ומנה 2 של פפילומה כואב?
חיסון פפילומה מנה שניה הוא גם ביד?
החיסון פפילומה כואב? שתי מנות
איזה מנה יותר כואבת בחיסון פפילומה המנה הריאשונה או השניה?
חיסון פפילומה מנה שנייה זה חובה בבית ספר?
יש לי היום חיסון פפילומה מנה שנייה ואני מתה מפחד