6 תשובות
לא
לא
רק מרגישים את החומר נכנס
רק מרגישים את החומר נכנס
כן וואי החיסון עצמו לא כואב אבל אחרי יום כזה כל היד כואבת רצל
החיסון עצמו לא אבל אחרי כמה שעות היד ממש כואבת ונהיית כבדה כזאת ומרגישים ממש את החומר. לי גם היה חום אבל זה חלק מהתופעות לוואי אבל זה ממש חשוב להתחסן אז אל תדאגי הכל יהיה בסדר.
החיסון לא רק מרגישים את החומר נכנס אבל זה לא כואב, ואחרי יום יומיים היד כואבת למות
באותו הנושא: