14 תשובות
כמו כל חיסון
אממ לפי מה שאני זוכר יותר כואב מהחיסון קורונה
בשבילי זה כן עשה לחץ מייד שהמזרק נכנס
אבל חוץ מלחץ בשריר זה בקטנה
סופרים 1 2 3 והמחט בחוץ
בשבילי זה כן עשה לחץ מייד שהמזרק נכנס
אבל חוץ מלחץ בשריר זה בקטנה
סופרים 1 2 3 והמחט בחוץ
אי אפשר לדחוס את הכל למנה אחת?
בחייאת שהם מפגרים
לא ממש
שואל השאלה:
כואב יותר מהמנה הראשונה? כי הראשון כאבב
כואב יותר מהמנה הראשונה? כי הראשון כאבב
אנונימית
רגיל לגמרי, לא ביג דיל
יואוו פפילומה איזה ישןן
עשיתי את זה בכיתה ז
זה כואב כן לא זוכרת ממש את הרגע
שואל השאלה:
^ועכשיו את כיתה ח נכון?
^ועכשיו את כיתה ח נכון?
אנונימית
לא יא
עבר הרבה זמן
שואל השאלה:
חסלדחחחללח
חסלדחחחללח
אנונימית
באותו הנושא: