11 תשובות
פשוט לצייר, לא משהו יפה, מצידי תקשקשי על דף, עם מה שבא לך
שאין לי חשק לצייר אני מנסה לחפש אולי ציורים בפינטרס אבל לפעמים אני פשוט מציירת סתם, אולי לצייר עם משהו חדש, כמו בצבעי מים או פסטל או פנדה, תשתמשי בידיים, בגוש, ציירי על חולצה ישנה, ציירי על הרצפה על הקיר
בקיצור תנסי לצייר מחוץ לקופסא, אם את לרוב מציירת על דף עם עיפרון, תנסי לשנות משהו, לחדש משהו
אולי לעשות סשן ציורים עם חברות יעזור (כמובן לעשות רק אם יש עם מי, אני יודעת שזה היה עוזר לי אם היה לי עם מי חח)

אני יודעת שלהסתכל על סרטונים בטיקטוק של אמנים גם עוזר לי מידי פעם ועושה לי חשק לצייר

או שאולי את פשוט צריכה למצוא רעיון שילהיב אותך מספיק

חח אני לא באמת יודעת, האמת היא שגם לי קשה בזמן האחרון למצוא את המוטיבציה :")
שואל השאלה:
כן וגם לרוב אני מציירת מתמונות מפינטרסט אבל פתאןם לא יודעת איבדתי חשק ומוטיבציה
אנונימית
שואל השאלה:
^^אין תקשיבי ניסיתי כל מה שאמרת חוץ מהחלק של החברןת כי אין לי עם מי אבל כלום לא עוזר אני לוקחת דף ועיפרון ומרגישה שאין בי כוח להתחיל בכלל ושזה מעייף
אנונימית
אז תנסי משהו אחר, תציירי עם טושים, מרקרים, צבעי מים, פנדה, גואש, גירים
זה גם לא חייב להיות דף, תציירי על חולצות, תיקים, נעליים, קירות, רצפה
כל דבר יכול להיות אומנות
תנסי אולי לצייר בלי תמונה, בלי רפרנס
אני אוהבת לצייר על פי שירים שאין לי רעיונות, פשוט לשמוע שירים ולתת ליד לזוז, כמו לרקוד אבל רק עם היד
אני הכי אוהבת צבעים, זה מרגיש יותר כיף, אפשר לחבר אותם על פי רגש
שואל השאלה:
מזתומרת לתת ליד לזוז, פשוט יצא לי קישקוש
אין לי פה לידי משהו אחר חוץ מעיפרון אז אןלי בפעם אחרת אנסה לגוון קצת
אנונימית
אני ממליצה או לקחת הפסקה לכמה זמן ולהתרכז בתחביב אחר (סריגה זה מעולה) או לנסות לקשקש משהו עם צבעי פנדה בלי שום כוונה שזה יצא טוב, סתם כדי להנות
וואי ריל
אולי לחזור להתאמן על בסיס כאילו סקצים אנטומיה וזה.
תציירי בלי חשק גם אם זה ממש בלי חשק עדיין תציירי ואז לאט לאט יחזור לך עליי
זה קורה, ממש מגניב שאת מציירת וגם מדברת על זה שזה לא הלך לפעמים
שואל השאלה:
למה מגניב?
אנונימית
התחברות ל