8 תשובות
את לא צריכה להכריח את עצמך לצייר, פשוט כשמגיע לך החשק תצייר על כל דבר שנמצא לידך וזה פשוט יגרום לך להמשיך ולהתעמק בציור.
לגבי הקוביות מעץ, אולי תתלי אותם איפשהו בחדר?
לגבי הקוביות מעץ, אולי תתלי אותם איפשהו בחדר?
שואל השאלה:
אין לי חשק רק בגלל שהפסקתי למשך הרבה זמן ולא יכולתי לצייר.. אם לא הייתי מפסיקה לא הייתה בעיה
אני חייבת להכריח את עצמי כי אני כן רוצה לחזור לצייר אני אוהבת לצייר אבל אני לא יודעת איך להתחיל שוב
אין לי חשק רק בגלל שהפסקתי למשך הרבה זמן ולא יכולתי לצייר.. אם לא הייתי מפסיקה לא הייתה בעיה
אני חייבת להכריח את עצמי כי אני כן רוצה לחזור לצייר אני אוהבת לצייר אבל אני לא יודעת איך להתחיל שוב
אנונימית
מה שכתבו מעליי מאוד נכון, לפני כמה זמן התחלתי לצייר וזה היה נחמד ויצא יפה אבל אחרי כמה זמן הרגשתי שקצת נמאס לי.... אבל עדיין הכרחתי את עצמי להמשיך כדי להאמנן וכבר לא נשאר לי כל כך מה לצייר וזה גרם לי לעזוב ציור לשנה אבל לפני כמה ימים חזרתי ועכשיו אני מציירת כמה שאני רוצה מתי שאני רוצה
^^מבינה את מה שאת אומרת אבל את לא צריכה להכריח את עצמך לצייר..
סך הכל זה אמור להיות משהו שתהני ממנו ולא תעשי אותו רק כי את "חייבת".
אבל אם את בכל זאת נורא רוצה לחזור לצייר אני ממליצה לך לחפש/ לחשוב על דמויות נגיד שאת רוצה לציר, דמויות שאת מאוד אוהבת ופשוט תציירי אותן.
לי אישית זה פשוט נורא כיף לצייר דמויות או שחקנים שאני אוהבת.
סך הכל זה אמור להיות משהו שתהני ממנו ולא תעשי אותו רק כי את "חייבת".
אבל אם את בכל זאת נורא רוצה לחזור לצייר אני ממליצה לך לחפש/ לחשוב על דמויות נגיד שאת רוצה לציר, דמויות שאת מאוד אוהבת ופשוט תציירי אותן.
לי אישית זה פשוט נורא כיף לצייר דמויות או שחקנים שאני אוהבת.
טל תכריחי טת עצמך
את תאההי את זה פחות אם תכריחי את עצמך
תמצאי תחביב אחר
את תאההי את זה פחות אם תכריחי את עצמך
תמצאי תחביב אחר
שואל השאלה:
אני לא
למה אתם חושבים שאתם יודעים יותר טוב ממני אם אני אהנה יותר או פחות?
אני לא
למה אתם חושבים שאתם יודעים יותר טוב ממני אם אני אהנה יותר או פחות?
אנונימית
תנסי לצייר דמויות שאת אוהבת
שואל השאלה:
מציירת את הלהקה האהובה עליי
ותודה על התשובות❤
מציירת את הלהקה האהובה עליי
ותודה על התשובות❤
אנונימית
באותו הנושא: