5 תשובות
הכל בסדר, לא בכוח. אל תציירי וכשיבוא לך תציירי. זה כיף, לא חובה!
יש דבר שנקרא חסם אומנותי.. זה מוכר אבל לפעמים את צריכה להכריח את עצמך פשוט קחי דף ועט ותציירי מה שעולה לך בראש.. לי עוזר לזרוק צורות רנדומליות על דף ולנסות לתת לדימיון להוציא מזה משהו.. אבל אין מה להגיד בתקופות הדיכאוניות שלי אני מציירת הכי טוב חחח
אנונימית
את צריכה גם לשאוב השראה מכל מיני מקומות.. לצפות בסרטים וסדרות ואפילו לקרוא סיפורים או להסתכל על אומנות של אחרים יכול מאוד לעזור
אנונימית
לעשות אתגרים עם ציירים אחרים. ואז זה מקבל פן הרבה יותר מעניין ומוציא ציורים יותר מקצועיים וגם יותר כיף
לא חייב לצייר. אבל אם לא מתאמנים על מיומנות מסיימת, מאבדים אותה.