התחברות הרשמה

לכל מי שעשה רישיון a2

אני מתחיל שיעורים ורציתי לדעת איפה הכי נורמלי ללמוד באיזור המרכז או ירושלים.
התחלתי באור ירוק אבל הם מלמדים בצורה נוראית
22 ביוני 2026, 16:13
רשיון נהיגהרשיוןאופנועים    
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
למי שעשה רישיון
למי שעשה רישיון- כמה זמן בערך לקח לכם להוציא אותו ומה הייתה ההוצאה הכספית בסהכ?
מי שעשה רישיון על ידני
מי שעשה רישיון באוטו כמה עלה לכם הכל?
מי שעשה רישיון בשלוש שנים האלה, התמונה ברישיון זה תמונה שעושים בטופס הירוק?
למי שעשה רישיון
למי שעשה רישיון לרכב או אופנוע כמה שיעורים לקח לכם ואיזה טסט הוצאתם
מי שעשה רשיון נהיגה בזמן הקרוב תוך כמה זמן מגישים לטסט עם הרפורמה החדשה?
מה אתם חושבים על מישהו שעשה רישיון על ידני?
מישהו שעשה רישיון יכול להגיד לי כמה זה יוצא בסך הכל (תאוריה+נהיגה+טסט)...?
מי שעשה רישיון