5 תשובות
עשיתי באופנוע לי זה היה באיזור החודש וחצי
בערך חודשיים
שואל השאלה:
גם לי אנרו גג חודש אבל הבטיחו שזה יהיה תוך 3 ימים לא???
גם לי אנרו גג חודש אבל הבטיחו שזה יהיה תוך 3 ימים לא???
אני אישית חיכיתי בדיוק חודשיים לטסט, ברפורמה החדשה.. אבל הבטיחו שעם הזמן, הזמן יתקצר.. לא יודע עד כמה הוא התקצר אם בכלל ~_~
עשיתי מזמן
אבל שמעתי שתוך שבוע את יכול לגשת
אבל שמעתי שתוך שבוע את יכול לגשת
באותו הנושא: