4 תשובות
עשיתי על אוטומט. עלה בערך 6000. ועברתי טסט שני:)
אח שלי עשה על ידני
עלה לו בערך 5000 והוא עבר טסט ראשון
אנונימי
השיעורי נהיגה עלו לי 3700 (לא קשור לאגרת טסט ולכל התשלומים האחרים) ..
עשיתי על אוטומט ועברתי טסט ראשון
כל הרישיון עלה ךי צשהו כמו 6 אלף שקל עברתי טסט רביעי ועשיתי 45 שיעורים