5 תשובות
אם זה חשוב בעיניך אז כן, אבל אם זה לא באמת עובד וזה לא היה רציני אז זה בסדר גם לשחרר
אין לך מה
זה רק יחמיר את העניינים פשוט צריך להשלים עם זנ שזה נגמר ושהדברים לא יהיו אותו הדבר איתה
אתה יכול לשאול אותה למה ומה גרם לה להרגיש איך שהיא מרגישה ולנסות לפתור את זה
אם היא לרוב הייתה תקשורתית לגבי איך שהיא מרגישה הייתי אומר שכן. אם לא אז תמשיך הלאה
אנונימי
שואל השאלה:
זהו היא כן שיתפה אותי ברגשות שלה ובבעיות שלה אבל נראלי שאפילו לא קרוב להכל ולדברים הבאמת רציניים אז היא לא לגמרי הייתה תקשורתית והרבה פעמים הייתי צריך לנחש דברים ולהמציא בשבילה תרוצים.
בגלל זה אמרתי אין מה.
אני גם ממש לא רציתי שהיא תרגיש שהיא ממש פגעה בי כי אני רוצה שהיא תמשיך כרגיל יש לה לב גדול והרבה על הראש והיא מאוד רגישה.
אז החלטתי שלא ופשוט לקבל את זה כמה שיותר בטוב
התחברות ל