11 תשובות
כי הם לא גברים
מה יש לשלוח עוד הודעות אם מסננים אותך
אני אף פעם לא חוסם
אבל לא רואה טעם לשלוח 2 הודעות אם שלחתי הודעה אחת והיא לא ענתה למה שאני אביך את עצמי ואשלח עוד אחת
אבל לא רואה טעם לשלוח 2 הודעות אם שלחתי הודעה אחת והיא לא ענתה למה שאני אביך את עצמי ואשלח עוד אחת
למה את מסננת?
אנונימית
כי למה להילחם על מישהי שמסננת ולא מסוגלת להגיב בחזרה?
כי מי שמסנן אפס
כן אחותי מה את משחקת משחקים
אנונימית
כי אין טעם לשלוח הודעה שאת מסננת הוא לא משחק איתך תופסת
אני אישה אבל אם מסננים הם בטח חושבים שהאישה לא מעוניינת ואין טעם להמשיך לכתוב לה או שיש כאלה גם שאין להם כוח למשחקים ומחפשים כאלה שעונות מהר ולא מסננות
כי הם לא גברים בכלל. גבר אמיתי נלחםץ
אנונימית
למה שמישהו ירצה מישהי שלא רוצה אותו?
את עושה טובה למישהו שאת עונה ?
את חושבת שמישהו ירצה לקבל ממך יחס בתור תרומה?
אין מה להלחם על מה שלא תלוי בבחירה של הנלחם, אין מה לחזק משיכה למי שלא נמשכת בחזרה, משיכה כזאת היא חולשה, וברגע שמישהו רואה שזה לא הדדי הדבר הכי בריא זה לנתק אינטראקציה ולתת לזה לדעוך.
את עושה טובה למישהו שאת עונה ?
את חושבת שמישהו ירצה לקבל ממך יחס בתור תרומה?
אין מה להלחם על מה שלא תלוי בבחירה של הנלחם, אין מה לחזק משיכה למי שלא נמשכת בחזרה, משיכה כזאת היא חולשה, וברגע שמישהו רואה שזה לא הדדי הדבר הכי בריא זה לנתק אינטראקציה ולתת לזה לדעוך.