3 תשובות
אנשים חייבים להבין שזוגיות זה לא רק בשביל ההגדרה, צריך לצאת ולבלות ולדבר
ואם זה לא קורה אז זה לא זוגיות
הייתי ממליצה לך להפרד זה לא אמור להיות ככה
שואל השאלה:
אנחנו ההיתי יוצאים פעם בשבוע והיה כיף ממש אבל הוא כמעט ולא זמין ודווקא משחק בטלפון(מחשב)
אנונימית
תפרדו הוא מנצל אותך וזאת לא חברות אמיתית זה סתם