4 תשובות
וצנועה
אנונימית
אם אין לך אגו וזה רק מביך אז תשכחי מזה עד הערב
דחייה זה חלק כואב אבל בלתי נפרד בחיים שלנו. תמיד טוב לקחת הכל בקלות ולדעת שזה לא אומר עלייך שום דבר. את מלכה!
שואל השאלה:
פשוט בטוחה בעצמי^
אנונימית
התחברות ל