5 תשובות
שואל השאלה:
מה חייבים מה? בשביל מי? בשבילך? כמה אגואיסטים אפשר להיות אני לא יכולה לעשות כלום בידיעה שהם עדיין שם ואל תגידו לי שלחזור לשיגרה זה עוזר להם כי זה לא ועוד יותר שוכחים אותם
אנונימית
שואל השאלה:
^ אני בסדר גמור תודה
אנונימית
חייבים
תחשבי מה זה בשביל המשפחות
יקרה,

שומעת מהמילים שלך תחושות של ייאוש ותסכול.. יכולה להבין כמה קשה זה לצפות בסרטון של התצפיתניות, להרגיש את הכאב שלהן.. אולי את מרגישה חוסר אונים, שאין לך דרך לשנות את המצב, שהכל מרגיש לא יציב ותקוע בו זמנית. מטלטל...

תחושות אלו יכולות להציף, ולא כדאי להיות עם זה לבד. יכול להיות שפריקה של התחושות תעזור לך, האם יש מישהו שאת סומכת עליו ויכולה לשתף אותו בסערה שמתחוללת בך?

כמו כן אני מזמינה אותך, אם תרצי, לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית, אישית וללא שיפוטיות. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע. את יכולה להגיע אליו ישירות בווצאפ דרך המספר 055-9571399 או לפנות בצ'אט האנונימי בקישור המצורף לתגובה.

שלך,
מתנדבת סה"ר
אני יודעת !!!