8 תשובות
שואל השאלה:
בן 21 פעם ראשונה עושה דברים כאלה פשוט אני רווק כבר שנים ובא לי חברה
אנונימי
כן תמשיך
כן ברור, זה לא אומר עליך כלום
שואל השאלה:
הגישה שלי בסדר?
אני אומר לבחורה שהיא נראית חמודה ושואל איך קוראים לה ואז מציג את עצמי. יש משהו שכדאי לשנות?
אנונימי
כן, תמשיך.
אל תחשוב על אלה שאמרו לך לא, אלא תמשיך הלאה.
אם מישהי מוצאת חן בעיניך - תיגש.
הגישה שלך נפלאה, כנות נחמדות ואסרטיביות נעימה. אתה יכול להתחיל בלהציג את עצמך ואז לשאול לשמה, סתם משהו פיצפון אבל זה כאילו נראה לי מכובד יותר או גורם לאנשים להרגיש יותר נוח כשהם לא עומדים מול אי וודאות. (כאילו מי אתה).
אל תפסיק! אם אנחנו רוצים משהו אנחנו משיגים אותו, כל הסירובים האלו בנתיים, עם כמה שהם כואבים ולא נעימים הם רק מביאים אותך קרוב יותר לבחורה שלא יודעת שהיא מחכה לך :)