6 תשובות
לא רע בכלל, די סבבה
אנונימי
בגרות קשה
אנונימי
מה שכן, אני ניגשתי כבר למועד הקודם ועכשיו ניגשתי לשפר, הבגרות הקודמת הייתה יותר קלה בפער
אנונימי
שואל השאלה:
הלך לי סבבה נראלי, אבל כן זה בהחלט טיפה קשה בהשוואה לקודמים

דרך אגב, מישהו יודע לגביי הניקוד של השאלות? כאילו כמה זה אמריקאיות/שאלת מאמר/בחירה? אחרי ההקלות כאילו..
הלך לי בסדר, קצת מוקדם לשער אבל נראה לי שאקבל באזור ה-90-95

אבל היה לי משגיח ממש מפגר שבמקום לתת לי את מחברת נוספת אמר לכתוב על הנוסחאון ולצרף, אחר כך כמובן שפניתי לרכזת בחינות והעתקתי לבחינה רגילה, אבל וואי... היה יכול להפיל לי את הבגרות

^אמריקאיות 25 נקודות, 5 נקודות לכל תשובה נכונה (צריך לצדוק ב-5 על מנת לקבל את כל הניקוד)
שאלת טקסט ושתי שאלות הבחירה שווה ל-25 נקודות כל אחת
שואל השאלה:
^וואי באמת די מפגר..
ותודהה :)
התחברות ל