התחברות
הרשמה
מישהו שעשה את הבגרות בכימיה/לומד ויכול לעזור?
9 ביולי 2025, 09:46
כימיה
בגרות
בחינות בגרות
2 תשובות
אני אבל עשיתי שנה שעברה אבל בגרות מעבדה השנה
א
אין לי כוח ללמוד
עשיתי השנה את הבגרות ( כיתה יא) אני יכולה לנסות
l
lorin luk
באותו הנושא:
מישהו שעשה את הבגרות בכימיה בע"פ ויכול להעיד שזה לא מלחיץ כל כך ??
מישהו פה שעשה את הבגרות בכימיה?
מישהו שעשה היום את הבגרות בכימיה יודע אם יש תשובות??
מישהו שעשה את הבגרות בכימיה??
מישהו עשה את הבגרות בכימיה היום?
מישהו שעשה את הבגרות בכימיה?
יש כאן מישהו/י שלומד פיזיקה או עשה את הבגרות ויכול לעזור לי?
מישהו עשה היום את הבגרות בכימיה?
מישהו שעשה את הבגרות בכימיה ויש לו תשובות?
מישהו או מישהי שעשה את הבגרות בכימיה?
אנשים שלומדים כימיה ועשו את הבגרות לפני שבוע