2 תשובות
וואי היה פסיכי, אין לי טעות אחת
מקווה שציונים בקרוב, המקרה הכי גרוע זה סוף אוגוסט אבל מקווה שזה יהיה לפני.
מקווה שציונים בקרוב, המקרה הכי גרוע זה סוף אוגוסט אבל מקווה שזה יהיה לפני.
שואל השאלה:
אני גם הרגשתי שהלך לי טוב, אבל אני לא בדקתי את התשובות שלי עם המורה או באתרים... אז לא יודע, אבל רשמתי חלק מהתשובות בטופס
אני גם הרגשתי שהלך לי טוב, אבל אני לא בדקתי את התשובות שלי עם המורה או באתרים... אז לא יודע, אבל רשמתי חלק מהתשובות בטופס
אנונימי
באותו הנושא: