2 תשובות
וואי היה פסיכי, אין לי טעות אחת
מקווה שציונים בקרוב, המקרה הכי גרוע זה סוף אוגוסט אבל מקווה שזה יהיה לפני.
שואל השאלה:
אני גם הרגשתי שהלך לי טוב, אבל אני לא בדקתי את התשובות שלי עם המורה או באתרים... אז לא יודע, אבל רשמתי חלק מהתשובות בטופס
אנונימי