התחברות
הרשמה
אני בצופים ושנה הבאה אני ב-ט ויש קורס וזה ממש מטורף איך אני משכנע את חברים שלי לבוא ??
22 ביוני 2026, 10:42
צופים
שכנוע
כיתה
מדריכים
תנועות נוער
תשובה אחת
תגיד להם שיהיה כיף
1
100% נחמדה
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
תגידו אני בכיתה ט ושנה הבאה אני יכול להצטרף לצופים וליהיות פעיל ואני יקבל שעות התנדבות?
אני בצופים ושנה הבאה אני ב-ט ויש קורס וזה ממש מטורף איך אני משכנע את חברים שלי לבוא ??
עשיתי קורס 60 ושנה הבאה אני אהיה ביב יקבלו אותי להתנדב במדא?
אם הייתי השנה בצופים (ט) ושנה הבאה אני לא רוצה אבל בי"א כן זה אפשרי?
אני רוקדת ובצופים ושנה הבאה הכל יוצא ממש יקר
אני בכיתה ט והשנה אנחנו קורס בצופים. חילקו אותנו לאחוות (קבוצות) ולכל שאר האחוות יש שמות מטורפים אנחנו נואשים לרעיונות!
רעיון להצעה נשף בצופים (גם דברים מטורפים הכל עובד)
שנה הבאה בעזרת השם ממשיך ללמוד במכללה הנוכחית ,ושנה הבאה במסגרת תואר ראשון עושה קורס אנגלית והמון עושים מבחן אמיר"ם
מה יותר כדאי לצאת לקורס מדריכים א במדא חייבת לציין שאני משלמת על הקורס ושנה הבאה אולי אהיה מדריכה או טיול שטח
אני מדריכה בצופים ושנה הבאה אני רוצה להדריך ילדים עם בעיות (אוטיסטים) ואני צריכה סיבות למה אני חושבת שאני מתאימה, אשמח לעזרה מה אני יכולה להגיד!
עכשיו אני בצופים ואין לי בכלל חברות אולי אחת ולחברות שלי יש מלא ושנה הבאה אני בתיכון(כיתה ט אצלנו) אז לנסות או לפרוש?