2 תשובות
ברור שתנסי בתיכון הכל משתנה ויש מלא חברויות לא צפויות והכל מתערבב בתיכון ורוב החברות שיש בחטיבה לא יהיו חברות בתיכון ואנשים משתנים
אנונימית
אני אומרת תנסי שנה הבאה , כיתה ט' זו השנה הכי כיפית בעולם בצופים כולם מתגבשים ומגיעים מלא אנשים חדשים
תתני לזה צ'אנס כי זה יכול לשנות לך את הארבע שנים הבאות לשנים הכי טובות שהיו לך
מניסיון שלי באתי עם 2 חברות ועכשיו אני חברה כמעט של כל מי שאיתי בקורס ( גדוד ) ואני מה זה ביישנית
תתני לזה צ'אנס כי זה יכול לשנות לך את הארבע שנים הבאות לשנים הכי טובות שהיו לך
מניסיון שלי באתי עם 2 חברות ועכשיו אני חברה כמעט של כל מי שאיתי בקורס ( גדוד ) ואני מה זה ביישנית
באותו הנושא: