שלחתי לא מזמן למיטב מכתב ומסמכים שכאילו יש לי כנראה חרדה רפואית כי התפקיד שנתנו לי ואני רוצע לצאת ממנו זה מזכירה רפואית ועכשיו הם שלחו לי זימון להגיע למדור בריאות הנפש אני חייבת להגיע לזה? אני לא ניסיתי להגיע למצב קיצוני כזה פשןט ניסיתי עוד דרך לשנות את התפקיד שלי כי שןם דבר לא עוזר ועכשיו אני מרגישה שרק החמרתי אני חייבת להגיע לזה? להתקשר למיטב ולשאול?