16 תשובות
אהה היא לא רגועה? יש מצב שזה לא לגמרי יעשה טוב לשתיכן לשלוח לך
שואל השאלה:
היא לא נשמעת לי רגועה כאילו בקבוצה השכבה ועם חברות שלה היא רגועה כרגע אבל איתי היא יבשה
היא לא נשמעת לי רגועה כאילו בקבוצה השכבה ועם חברות שלה היא רגועה כרגע אבל איתי היא יבשה
אנונימית
דיברתן מאז שהיא חסמה אותך?
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימית
אם יכתבו לה מזל טוב בקבוצה ששתיכן נמצאות תכתבי
אם לא אז באמת מה שירגיש לך שלא יהרוס לאף אחת מכן את המצב רוח
אם לא אז באמת מה שירגיש לך שלא יהרוס לאף אחת מכן את המצב רוח
שואל השאלה:
אני לא מגיבה בקבוצה הזו
אני לא מגיבה בקבוצה הזו
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי תחושה שאני צריכה לשלוח מה כבר יקרה היא תחסום אותי? תגיד שאני מוזרה?
יש לי תחושה שאני צריכה לשלוח מה כבר יקרה היא תחסום אותי? תגיד שאני מוזרה?
אנונימית
שואל השאלה:
היא לא רגוע היא שונאת אותי פתאום היא השתנתה בבוםם
היא לא רגוע היא שונאת אותי פתאום היא השתנתה בבוםם
אנונימית
ראיתי גם את השאלה שלך מקודםם
לדעתי תכתבי אני רואה שאת רוצה לכתוב גם וזה ממש מובן את נשמעת ממש מהממת שאת עדיין רוצה לכתוב ותכתבי והכל טוב❤
לדעתי תכתבי אני רואה שאת רוצה לכתוב גם וזה ממש מובן את נשמעת ממש מהממת שאת עדיין רוצה לכתוב ותכתבי והכל טוב❤
את מרגישה רוגע מהצד שלה? אם כן תשלחי, חיים פעם אחת. אם לא, תסמכי על התחושות שלך ואל.
אם הייתי את לא הייתי שולחת כי נפלתי בטעות הזו ואין לך מה להיות חמודה לאדם עם טינה כלפייך או שלך יש כלפיו כל עוד את לא חייבת. תהיי צבועה.
אם הייתי את לא הייתי שולחת כי נפלתי בטעות הזו ואין לך מה להיות חמודה לאדם עם טינה כלפייך או שלך יש כלפיו כל עוד את לא חייבת. תהיי צבועה.
שואל השאלה:
פשוט לשלוח או לא? ואני תמיד בקור רוח תאמת כאילו רגועה ולא מעניין אותי
פשוט לשלוח או לא? ואני תמיד בקור רוח תאמת כאילו רגועה ולא מעניין אותי
אנונימית
^ תחשוב שהיא מספיק חשובה לך ושאת משחק צעצוע. פשוט אל תהיי לא נחמדה אבל גם לא רעה. אם היא פונה אלייך סבבה- רת בקור רוח. אם היא כועסת- קור רוח.
שואל השאלה:
^ מה זה רת בקור רוח
^ מה זה רת בקור רוח
אנונימית
^ האמת רציתי לומר גם פוקר פייס אבל קור רוח זה מצב רגוע אופטימי, לא מזיז לך כלום
שואל השאלה:
רשמתי לה
רשמתי לה
אנונימית
לא
באותו הנושא: