6 תשובות
מבין אותך פשוט תצאי טיפה עם אנשים ואם אין לל עם מי אז תיהי עם המשפחה אל תיהי בחדר וזה ממש עוזר מנסיון
אין באמת משהו גדול לעשות לגבי זה תנסי לעשות דברים שמשמחים אותך או משהו
תעשי את הדבריםמשאת הכי אוהבת, שימי ז' על כןלם ותרחיקי אנשים טוקסיק מהחיים שלך
תשמעי מוזיקה
תאכלי מגנום
תתקלחי
ואת קמה כמו חדשה
אני מאובחנת ולוקחת כדורים כבר 5 שנים לדיכאון וחרדה אז אני מבינה אותך.. אם את צריכה לדבר תכתבי לי❤
סמים
אנונימי