5 תשובות
תקחי אותו לצד ולא מול כולם
"היי *השם שלו*, אני לא באה מכוונה לריב, אבל כשאני ואת. נמצאים פה אני רוצה ששנינו ניהיה באווירה טובה ומכבדת, אתה חשוב לי מספיק כדי שאגיד לך את זה. בזמן האחרון אני שמה לב שאתה מדבר אליי באופן לא יפה ומזלזל, אני מבקשת שתפסיק ועכשיו."
בהצלחוחי
כשאני ואתה*
לא כזה מסכים עם paradise edition אולי ככה זה אצל בנות
כשגבר מדבר אליך לא נחמד אתה לא צריך להעיר לו בנחמדות, אתה צריך לבוא עם פרצוף רציני ומסוכן לדבר ברור ולהציב לו גבול שיבין שאיתך לא משחקים
אני לא מדבר על מכות וכאלה רק לדבר ברור מאוד ומדויק להסביר לו שאותך מכבדים עם שפת גוף מתאימה
אבל ככה זה בין גברים
כן אצל גברים ונשים זה שונה
התחברות ל