התחברות הרשמה

האם לדעתך האישית חופש הביטוי מאפשר לומר כל דבר או שצריך להציב גבולות?

8 בנובמבר 2023, 17:07
גבולות    
4 תשובות
צריך להציב גבולות
ק
קוראתספרים
צריך להציב גבולות
ט
טוב פסדר
שואל השאלה:
את יכלה להסביר למה?
ג
גוש.שילשול
כי יש דברים שהם פשוט לא בסדר להגיד. הסתות, איומים, קללות...
ט
טוב פסדר
באותו הנושא:
סטיפס סותר לדעתכם את חופש הביטוי?
חופש הביטוי איפה לדעתכם עובר הגבול?
לדעתכם צריך להיות גבול לחופש הביטוי?
מה לדעתכם צריכים להיות הגבולות של חופש הביטוי?
מה חשוב יותר (לדעתכם) - חופש הביטוי או חופש התנועה?
אפשר דוגמא לחופש הביטוי?
האם לדעתכם סטיפס פוגעת בחופש הביטוי?
מה דעתכם על מניעת חופש הביטוי לקהילת סטיפס בFXP?
אם מותר לתבוע מישהו שמקלל אותך, איך אפשר להגיד שיש חופש הביטוי במדינה?
מה ההבדל בין חופש המחשבה והדעה לחופש הביטוי?
אפשר להשתמש בחופש הביטוי בכל הדרכים כל עוד הן לא פוגעניות/אלימות וכו'?