6 תשובות
לא בריא את צריכה לשים לעצמך
שואל השאלה:
אני מתכוונת כן להביע את עצמי ומה שמרגיש לי אבל לא להגיע למצב שאני אומרת "לא" בצורה מובהקת
אנונימית
תלותית
יש הבדל בין להכתיב את הבן אדם שממולך לבין להציב גבול. להציב גבול זה חובה
ניגר