אז לפני איזה שבוע לקחתי עוגיה וישי לי גפ מאניה דיפרסיה ואפילפסיה (רלוונטי). עכשיו אני מוצאת את עצמי באמצע הלילה משוכנעצ שאני בהתקף פסיכוטי כי אני לא מסוגלת לישון וזה תסמין והעוגיה יכולה לגרום לפסיכוזה. אני גם ככה לא עשיתי בגרויות כי הייתי תקועה בבית חולים אז אני משלימה אותן החודש ומחר יש לי קורס לבגרות ממש חשוב ואני לא יכןלה לפספס אותו. עכשיו ללכת לבית ספר בפסיכוזה זה סבבה בשלב הזה אבל לא ישנתי אז אני אפרכס ואז הלכו לי הבגרויות. או שאני לוקחת כדורים מרדימים בכמויות ישנה מחר ומפסידה חומר חשוב. אבל אם זה ימשיך ככה ואני לוקחת כדורים מרדימים וישנה אני לא עוברת בגרויות. מה אני עושה שאלוהים יעזןר לי אל תעשו סמים חברים