21 תשובות
כדורים ?
תשתי תה חם
תשתי תה חם
יש מצב שזה שריטה או פצע תבקשי ממשהו לידך שיבדוק אם יש אדום שם עם פנס של הטלפון אם כן אז אין צה לעשות רק לחכות ואם לא כנראה זה דל'ת
שואל השאלה:
תה לא טוב, חום לא טוב לכאב גרון, ואני לא מסוגלת לסבול כל פעם שאני בולעת רוק או מים אני רוצה להוציא את הגרון שלי מהמקום
תה לא טוב, חום לא טוב לכאב גרון, ואני לא מסוגלת לסבול כל פעם שאני בולעת רוק או מים אני רוצה להוציא את הגרון שלי מהמקום
אנונימית
שואל השאלה:
לאלא זה כנראה דלקת אני כבר כמה ימים ככה אבל אני לא יכולה לסבול עדו
לאלא זה כנראה דלקת אני כבר כמה ימים ככה אבל אני לא יכולה לסבול עדו
אנונימית
מים קרים עדיף קפואים
תרתיחי מים בסיר ותנשמי דרך הפה את האדים
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מצוננת יש לי הרבה ליחה אבל לא נזלת, אז אדים לא יעזרו ככ..
אני לא מצוננת יש לי הרבה ליחה אבל לא נזלת, אז אדים לא יעזרו ככ..
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מסוגלת לבלוע כלום..
אני לא מסוגלת לבלוע כלום..
אנונימית
רופא !!
שואל השאלה:
אני הולכת מחר לרופא , כרגע אין ממש ברירות.. אבל משהו שיקל לי על הכאב?
אני הולכת מחר לרופא , כרגע אין ממש ברירות.. אבל משהו שיקל לי על הכאב?
אנונימית
אדים מרגיעים גם כאבים בגרון.
שווה לנסות
שווה לנסות
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי אנסה תודה, יש עוד משהו?
אוקיי אנסה תודה, יש עוד משהו?
אנונימית
תה חם עם דבש עוזר לי ברמות כל פעם שאני במצב הזה, תנסי!! זה מרגיע את הגרון ברמות ומקל על הכאב
שואל השאלה:
אלרגית לדבש..
אלרגית לדבש..
אנונימית
תאכלי כפית דבש
אה עכשיו ראיתי שאת אלרגית
אז תה עם לימון וגינגר
אז תה עם לימון וגינגר
שואל השאלה:
זה עוזר ?
זה עוזר ?
אנונימית
אויי
לדעתי תה חם בכל זאת יעשה את אותו אפקט כי החום מאוד מרגיע
לדעתי תה חם בכל זאת יעשה את אותו אפקט כי החום מאוד מרגיע
שואל השאלה:
חום לא טוב לגרון.. זה מגרה את החיידקים..
חום לא טוב לגרון.. זה מגרה את החיידקים..
אנונימית
שמעי לא יודעת ממי שמעת את זה אבל זו טמפרטורה שלא אופטימלית לחיידקים להפך זה הורג אותם כנל חומץ, זה גם עוזר לגרון
אני לא ממש בטוח אם זה יעזור אבל פעם היה לי בדיוק אותו דבר והרופא אמר לי לאכול דברים קרים כמו גלידה זה עוזר קצת תנסי
באותו הנושא: