תשובה אחת
את לא מבינה כמה סבלתי מזה, זה גם לא נעלם לי לגמרי עדיין, ואני כן מצליחה להשאר בזוגיות, חבר שלי אבל באמת סופג ממני הרבה ואיכשהו מצליח להכיל את זה, פגעתי בו לא מעט בגלל זה אבל אני משתפרת כל הזמן ומטפלת בזה. עליות ומורדות :/ אבל זה כן מאוד קשה