2 תשובות
לדעתי בילדות כן, בבגרות לא. כנ"ל חרדת נטישה. ממליצה לך לקרוא על מרי איינסוורת', הניסוי של "המצב המוזר" ועל טיפוסי התקשרות לעומק. זה לא מחייב הפרעה, לכולנו יש טייפ לפי התאוריה.