15 תשובות
חחח בגלל זה אני עם אוזניות
חחח מלחיץ..
חחח קרה לי הרגע, כל כך מבהיל: (
ח ח ח ח ח ח ח ח נישמע כמו פדופיל נכון
חח.. באמאשלי שזה מקפיץ הדבר הזה..
בפעמים הראשונות חשבתי שיש אצלי רוצח! *~*
אני שמה תמחשב על השתק:)
חח וואי כמה פעמים הייתי בטוחה שיש פדופיל מאחורי
שואל השאלה:
אני בא שומע את הפ'סטט אני מסתכל לדלת ולא רואה כלום איך נבהלתי
אנונימי
מזה המינוסים האלה? אני יביא לכם כאפה (החטיף)
חח.. מה אתה חש?! אתה כולה במבה!
אז פשוט תבטלי את זה בהגדרות מה הבעיה
גם לי הייתה תקופה כזאת חח
חחח בפעם הראשונה ששלחו לי הודעה והיה לי את ה"פ'ססט" הזה נבהלתי ברמות, הסתכלתי בחדר ולא הבנתי מאיפה זה בא.. חחח
חחח בהתחלה חשבתי זה איזה מישהו פרץ לי למחשב. מלחיץ ביותר!