9 תשובות
לפחות חלק
ככה נראה אולי אבל היא סתם מדברת ככה
אין לנו דרך לדעת אבל אני בספק שמורה הייתה משתמשת בצאט גיפיטי להודעה כזו
ואני מקווה שאני צודקת
רוב הסיכויים שזה מה שיש תמיד פשוט העתק הדבק לכולם לא חושב gpt האמת
אנונימי
לא, זו כתיבה אותנטית.
לא נראה לי יש הרבה סימני קריאה וגם היא כתבה קצתלגבי מחובר וגם יש חוסר בסימני פיסוק
שואל השאלה:
חחחח היא מורה לספורט ובכיתה י לימדה תאוריה וברגיל היא מזה אחות כאילו לא מישהי רצינית אני לא יודעתת אם זו באמת היא או צט אוך מעליב אם זה צט
גם היו כמה אימוגים
אנונימית
הטקסט באמת מפוצץ בסימני קריאה כמו שאמרו כאן אז לא הייתי חושבת שזה צ'אט גיפיטי אבל את בטח יודעת טוב יותר איך היא מדברת בדרך כלל
זה לא לא נראה לי
אבל דרך אגב אימוג'ים זה לא סימן לבדוק אם זה בינה מלאכותית או לא צאט יודע להשתמש בהם
שואל השאלה:
טוב הסתכלתי בהודעות קודמות אין הרבה התכתבויות אבל היא באמת כותבת כמו דמות עם יקירתי ואימוגים שזה מוזר רצח כי במציאות היא לא ככה אבל בהודעות כנראה שכן
אנונימית
התחברות ל