6 תשובות
שואל השאלה:
הא? אבל אמרתי בצורה מכבדת, זו מורה שאני ממש אוהבת והיא באמת אדם טוב :")
כאילו פעם הבאה תקרא את השאלה כי זה די מיותר להגיד פשוט בסדר לדעתי, אבל לא משנה
הא? אבל אמרתי בצורה מכבדת, זו מורה שאני ממש אוהבת והיא באמת אדם טוב :")
כאילו פעם הבאה תקרא את השאלה כי זה די מיותר להגיד פשוט בסדר לדעתי, אבל לא משנה
תאמת מה שענית לא כזה מכבד
ואני בת
שואל השאלה:
^^לא התכוונתי בצורה מכבדת אלייך, אלא אל המורה התכוונתי, אבל סליחה שאת לא רואה בזה כמכבד, פשוט לא חשבתי שלהגיד לי "להגיד פשוט בסדר" זה עונה על השאלה
וסורי הנחתי שאת בן כי רשמת לי גם בלשון זכר חח (ובד"כ בנים עושים את זה, אבל לא משנה)
^^לא התכוונתי בצורה מכבדת אלייך, אלא אל המורה התכוונתי, אבל סליחה שאת לא רואה בזה כמכבד, פשוט לא חשבתי שלהגיד לי "להגיד פשוט בסדר" זה עונה על השאלה
וסורי הנחתי שאת בן כי רשמת לי גם בלשון זכר חח (ובד"כ בנים עושים את זה, אבל לא משנה)
שואל השאלה:
^^^אה ובכללי גם למה לא מכבד? כאילו רק הצעתי לך לקרוא את השאלה בתכלס
אבל כן מבינה שזה הרגשות שלך אז אני לא אתעסק לך בהם
^^^אה ובכללי גם למה לא מכבד? כאילו רק הצעתי לך לקרוא את השאלה בתכלס
אבל כן מבינה שזה הרגשות שלך אז אני לא אתעסק לך בהם
תענה לה פשוט בסדר