11 תשובות
פשוט מתביישים
מתביישים.
זה הרבה יותר קל לדבר בטלפון מאשר לגשת למישהו.
כי הרבה יותר קל לעשות את הצעד כשאתה נמצא מאחורי מסך שמספק מעין שריון מגן מפני דחייה פוטנציאלית. כמו כן באינסטגרם רואים המון אנשים שבחיים לא היית פוגשת במציאות, כנראה אלו סוגים שונים של אנשים
כי אולי התמונות שם נראות וואוו
לאו דווקא מתביישים כנראה שאתמשדרת שאת רוצה שלא יגשו
שואל השאלה:
אני תמיד נראת וואו^^
אנונימית
בנים פחדנים או שאת מאיימת ולא מזמינה אחד מהשניים
לא יודע להסביר לך למה זה בדיוק קורה. יצא לי לא טוב
כנראה שבמציאות פשוט מתביישים
גם כי באינסטגרם יותר קל ופחות מביך לקבל דחיה וגם באינסטגרם יותר קל לדעת אם יש לך חבר או אין
אנונימי
כי יותר קל להתחיל מאחורי מסך
התחברות ל
באותו הנושא: