44 תשובות
את לא מפספסת הרבה אל תדאגי כולם פצועים היום
גם איתי /:
כנראה יש לה תמונות ש"מושכות בנים" את לא צריכה להסתכל על אחרים .
את יותר טובה ממנה חד משמעית
את יותר טובה ממנה חד משמעית
שואל השאלה:
אבל היה נחמד לדעת שלפחות אני מעניינת מישהו.. זה קצת מעליב
אבל היה נחמד לדעת שלפחות אני מעניינת מישהו.. זה קצת מעליב
אנונימית
גם איתי בנות בכלל לא מתחילות
אולי נתחיל זה עם זה?)":
אולי נתחיל זה עם זה?)":
בסדר כנראה את קטנה וגם באמת כל הבנים מגעילים עדיף כבר לעבור לבנות
את נשמעת בביטחון שיא^
שואל השאלה:
אני לא יודעת אם אני משדרת חוסר ביטחון אבל רק פעם אחת בחיים שלי מישהו אמר לי שהוא מעוניין בזוגיות איתי וזה היה בכיתה ז' אני עכשיו עולה ליב.
אני לא יודעת אם אני משדרת חוסר ביטחון אבל רק פעם אחת בחיים שלי מישהו אמר לי שהוא מעוניין בזוגיות איתי וזה היה בכיתה ז' אני עכשיו עולה ליב.
אנונימית
אה אז לא יודעת אולי את לא כזה מעלה סטורים וכזה
שואל השאלה:
^^ אני יותר גדולה ממך
^^ אני יותר גדולה ממך
אנונימית
יופי את גם מתאימה לי חוקית
שואל השאלה:
אני כן רוצה זוגיות אני חושבת שאני בשלה ומאוד רוצה בזה אבל אף אחד לא מראה בי עניין כמו שאני מראה בו עניין
אני כן רוצה זוגיות אני חושבת שאני בשלה ומאוד רוצה בזה אבל אף אחד לא מראה בי עניין כמו שאני מראה בו עניין
אנונימית
אני דיברתי לשואלת השאלה
בעניין ההצעה
שואל השאלה:
יש לי גם חברה כזאת שאין לה הרבה ביטחון וכזה אבל יש לה חבר ומלא מתחילים איתה
יש לי גם חברה כזאת שאין לה הרבה ביטחון וכזה אבל יש לה חבר ומלא מתחילים איתה
אנונימית
נו אז בכלל נתאים
שואל השאלה:
אתה מציע לי לצאת איתך? אני אנונימית מסטיפס ובן כמה אתה בכלל
אתה מציע לי לצאת איתך? אני אנונימית מסטיפס ובן כמה אתה בכלל
אנונימית
התכוונתי לזה
אבל בהצעה התכוונתי לשואלת השאלה
ואני בן 24 ואת נשמעת לי תכף חוקית
אבל בהצעה התכוונתי לשואלת השאלה
ואני בן 24 ואת נשמעת לי תכף חוקית
שואל השאלה:
אני בת 17
אני בת 17
אנונימית
נוכל לחכות שנה
תשחרר ממנה פדופיל
נו אני רק מגשים חלום לשואלת השאלה ולי
שואל השאלה:
:')
:')
אנונימית
0:
לא^^
מוזר
שואל השאלה:
אני לא חושבת שאני יפה מספיק ושמגיע לי להיות בטוחה באיך שאני נראית. אני סתם אהיה חסרת מודעות ככה
אני לא חושבת שאני יפה מספיק ושמגיע לי להיות בטוחה באיך שאני נראית. אני סתם אהיה חסרת מודעות ככה
אנונימית
שואל השאלה:
איך עושים את זה. כל שיחה וכל צילום שלי אני פשוט רואה מישהי ממש מכוערת
איך עושים את זה. כל שיחה וכל צילום שלי אני פשוט רואה מישהי ממש מכוערת
אנונימית
גם איתי אף אחת לא מתחילה
למה לא ואם אני ביישן
שקר
):
אני לא כזה מנוסה ואף בת לא מתעניינת
אוף
מתחילים איתה לאיזה מטרה אבל ?
גוף כולם רוצים ...
גוף כולם רוצים ...
שואל השאלה:
^ אז אפילו את הגוף שלי אף אחד לא רוצה
^ אז אפילו את הגוף שלי אף אחד לא רוצה
אנונימית
שואל השאלה:
אני בספק
אני בספק
אנונימית
תאמיני לי שאלה שמתחילים איתן זה מקרה נדיר ובטח שלא קורה לכל אחת
כן
תגידי תודה שלא תדעי מי מתחילים שם
למה את מתייחסת לבנים כמו לייקים, הבן אדם שמתחיל איתך הוא בן אדם, לא לייק וזה מגעיל כל היחס הזה לאנשים עם רגשות... מעניין אם קראש שלך היה מתייחס אליך ככה איך היית מרגישה
כן
אנונימית
וואי בחיי שזה סיפור חיי גם איתי לא מתחילים ככה
אחרי תקופה שהרבה זמן לא התחילו איתי חבר שלי התחיל איתי והוא הכי מדהים שיש אז כאילו שמעי נראה לי שעדיף לחכות טיפה ולא להתבאס על זה כי זה יבוא וכשזה יבוא זה יהיה הכי מדהים בעולם
אחרי תקופה שהרבה זמן לא התחילו איתי חבר שלי התחיל איתי והוא הכי מדהים שיש אז כאילו שמעי נראה לי שעדיף לחכות טיפה ולא להתבאס על זה כי זה יבוא וכשזה יבוא זה יהיה הכי מדהים בעולם
אנונימית
שואל השאלה:
^^^ אני לא מתייחסת אליהם כאילו הם לייקים אבל זה גורם לי לחשוב שאני אפילו לא טובה מספיק כדי שמישהו יטרח בשבילי וזה מעציב אותי
^^^ אני לא מתייחסת אליהם כאילו הם לייקים אבל זה גורם לי לחשוב שאני אפילו לא טובה מספיק כדי שמישהו יטרח בשבילי וזה מעציב אותי
אנונימית
באותו הנושא: